sobota, 25 sierpnia 2018

Portrety/rysunki na zamówienie

        Zebrało mi się ostatnio na wspominki i przeglądanie mojej dotychczasowej "twórczości" i znalazłam nawet portret, który jakiś czas rysowałam na zamówienie, a nie pokazywałam go Wam jeszcze :)

Był jeszcze jeden dla tej osoby, ale chyba gdzieś mi wcięło, ale jak znajdę to wrzucę :)

Tradycyjnie ołóweczki (zapewne to był automat 0,5 mm hb, b, tradycyjne, kooh-i-noor b2-8) na formacie A3



Mam tu też 2 zaówienia, które wysyłałam tylko mailowo, za granicę, które bardzo miło wspominam :)
Jeśli chodzi o zwierzaki, to na zamówienie, zawsze i chętnie!

Piękny pies o niesamowitych oczach, o ile dobrze pamiętam mieszanka z huskim, 
tu ołówki + niebieskie kredki na A4

Na koniec, nie to w sumie jeszcze nie koniec :) Portret mamy i córeczki,
 przyjemnie się rysowało :)
Ołówki na A4
 
A na koniec, znalazłam dziś jeden z moich pierwszych rysunków ;) patrzę, że od tamtej pory dużo lepiej potrafię zająć się sierścią, ale nawet niezłe oczka tutaj :)

To będzie jakiś rok 2010, jak ten czas leci... uwielbiam rysować koty zwłaszcza te duże, ale to widać po moich wcześniejszych pracach ;)

A Wy wolicie portrety ludzi czy zwierząt?



3 komentarze:

  1. Dzięki tym starszym pracom jeszcze bardziej widać, jak duże postępy zrobiłaś. Mi trudno wybrać, które z Twoich rysunków najbardziej lubię, bo świetnie rysujesz ludzi, zwierzęta i samochody, więc ideałem byłby portret człowieka o skórze połyskującej jak karoseria z sierścią zamiast włosów. A chyba najbardziej fascynuje mnie to, jak doskonale potrafisz narysować zwierzęta i ich sierść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłaby dziwna istota, ale ciekawe, ciekawe ;) faktycznie sierść u mnie ewoluowała, pewnie można jeszcze lepiej to zrobić, zobaczymy ;)

      Usuń
  2. If you're trying hard to lose fat then you certainly have to start using this totally brand new custom keto meal plan diet.

    To design this keto diet service, licensed nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have united to develop keto meal plans that are effective, convenient, price-efficient, and delightful.

    Since their first launch in early 2019, 1000's of individuals have already completely transformed their figure and health with the benefits a professional keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones provided by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska