niedziela, 5 czerwca 2016

Uwaga nowość - portret i eksperymenty

Witam :)
Naszło mnie wczoraj w końcu na rysowanie, chwyciłam za ołówki... ale potem dorwałam jeszcze czarny długopis :D
Miałam zdjęcie ślicznej dziewczyny, więc podłapałam myśl o portrecie, nie jest on jednak taki wierny jak zdjęcie, raczej inspirowany urodą brunetki, trochę nawet powiedziałabym, bajkowy...

Powiem szczerze, że jakoś osobiście bardzo mi się podoba to co wyszło, już dawno nie miałam takiego odczucia co do własnego rysunku :)
 A Wy co o tym myślicie?


Jak mówiłam obrazek w tle był inspiracją, podłapane rysy, układ włosów...
Co ciekawsze, rysowałam już to zdjęcie, ale wcześniejszy efekt jest zupełnie inny, o taki:

Oryginalna fotka wygląda tak:
Trochę pokombinuję jeszcze, pobawię się z tymi zdjęciami, osobę na portrecie można przedstawić na wiele innych sposobów, swoja drogą to może być bardzo inspirujące i fajne ćwiczenie :)
Który lepszy? Może juz czas porzucić ołówki? Brakuje mi w nich kontrastu...

Pozdrawiam ;*

15 komentarzy:

  1. cudowne, uwielbiam twoj blog i odwiedzam go juz od 2 lat, wciaz wyczekujac nowych rysunkow

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! bardzo mnie to cieszy, chciałabym mieć więcej czasu i weny, ale różnie z tym bywa :/

      Usuń
  2. Suuuper sobie radzisz jakiekolwiek narzędzie weźmiesz do ręki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, jeszcze dużo narzędzi do wypróbowania, ciekawe co by z tego wyszło ;)

      Usuń
  3. Mnie bardziej podoba się portret rysowany ołówkami i długopisem. Wydaje się jakiś taki...no nie wiem, po prostu mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny portret. Lubię rysunki, które bazują na zdjęciu, ale go nie kopiują. Sama najczęściej rysując ze zdjęcia specjalnie nie oddaję go wiernie, wtedy wychodzi bardziej bajkowo/ilustracyjnie:)

    Pozdrawiam, Klaudek
    www.sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rysunki, zazdrościć talentu tylko! Mam nadzieję że za niedługo pojawi się nowy post z kolejną dawką rysnków ♥♥♥

    P.S.: ja już obserwuję Twojego bloga, zapraszam do obserwacji u mnie :) porysownik.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace! Włosy wyszły niesamowicie!
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    http://agnieszka-mrzyglod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie nie wiem jak trafiłam na tego bloga, ale cieszę się że tak się stało, bo prace są przepiękne!
    Obserwuję:)
    ps. Naprawdę jestem pod wrażeniem talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jestem pod wielkim wrażeniem jaki Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Będą jeszcze jakieś posty? 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, długo nic dodawałam, poprawię się :)

      Usuń
  10. Świetnie oddajesz emocje:) Portret wygląda jak czarno-białe zdjęcie! Bardzo fajny blog, będę musiała przejrzeć Twoje wszystkie prace:)

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska