Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska

poniedziałek, 10 listopada 2014

Loki, fale, czerń i biel

Witam,  
i znów zanim się obejrzałam minęło 1,5 miesiąca eh, jak to zrobić, żeby przyśpieszyć swoje obroty? wymyślił ktoś coś na szybsze rysowanie/malowanie? :)
Marudnie mi to idzie...
Dziś taka o pani, jakość paskudna, bo w dzisiejszym świetle, a raczej mroku nie bardzo ładnie to wyszło, przy żarówce jeszcze gorzej, no ale może coś tam widać.
Miały to być ołówki, ale zbrakło cierpliwości i chwyciłam za pędzelki, taka próba, może się
w końcu wciągnę w farby :)
Próbowałam pokazać pracę pod paroma kątami, jest to format A3, jest farbka akrylowa ale też ołówki.





Inspiracja:
Oczywiście wyszło zupełnie inaczej, może to i lepiej, choć zdjęcie piękne :)

Nie wiem za co tu się zabrać teraz, często sobie myślę ostatnio,  że bez sensu takie przerysowywanie, zero w tym artyzmu, z resztą sama z głowy nic nie narysuję, także tak w ogóle to mam niewiele wspólnego ze sztuką, niestety ;/

sobota, 27 września 2014

Rysunek ciężarówki

Dziś znów auto, tym razem na życzenie kuzyna :)
Rysunek ciężarówki na formacie A3, technika: ołówki wszelkiego rodzaju.
Efekt:

W trakcie:
a na koniec, psiak pilnował żeby zdjęcie dobrze wyszło, ale wyszło jak wyszło :)
Wybaczcie jakość, tak niestety wchodzą zdj z niektórych Szajsungów ;p
Stąd:
http://www3.scania.com/Global/Campaigns/V8%20truck%20range/Gallery/10205-022.jpg
Lubię rysować auta, choć to nie jest takie łatwe i nie udaje się bez błędów, ale fajnie się rysuję ;]
Następnym razem chyba pojawi się jakaś twarz.
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

czwartek, 14 sierpnia 2014

Narysuj Impalę ;]

Witam zaglądających :)

Dziś rysunek auta - robota żmudna, drobiazgowa i wymagająca dużo cierpliwości, ale również znajomości budowy maszyny (co może trochę u mnie kuleć ;p).
Przyznaję się do wszystkich błędów, krzywości i przekłamań, ale lubię rysować takie rzeczy, bardziej "surowe" kształty niż naturalne (zwierzęta, ludzie) fajnie się tworzy, trochę automatycznie ...

Pewnie każdy fan serialu "Supernatural" próbował chociaż raz narysować
Chevroleta Impalę '67, ukochaną głównego bohatera, tak więc i teraz moja kolej ;)

Efekty przyjdzie Wam ocenić, oczywiście wyobrażałam sobie to inaczej i obiecywałam dużo, ale wyszło jak wyszło.

Format a3, ołówki tradycyjne o miękkości od b4do b9 i mechaniczne 0.5mm hb i b oraz czarna farbka akrylowa 


Oryginał pod linkiem:
http://wallpaperswa.com/thumbnails/detail/20131021/supernatural%20cars%20chevrolet%20impala%2067%20chevy%20impala_wallpaperswa.com_59.jpg

Następny rysunek również będzie w tematyce motoryzacyjnej bo obiecałam kuzynowi ciężarówkę ;]
Dziękuję za uwagę ;]

czwartek, 12 czerwca 2014

Nowości czerwca

O matko to już tyle czasu minęło od ostatniego wpisu! 
Masakra jak mi ten czas leci, a mam tylko 2 małe rysunki, eh czasem sobie myślę jaki to sens, albo raczej dlaczego tak długo mi schodzi...
Nie byłabym sobą jakbym nie dziubała jednego szczegółu za drugim a i tak często wyjdzie nie po mojej myśli...
Dzięki za cierpliwość niektórych ;]
Pierwszy był kotek,  taki nieidealny, zabawa z ołówkami, czarną farbką i zdjęciem z internetu
A potem był portret dla sąsiadki :) małej księżniczki :)
Jedno oczko jakby ciemniejsze wyszło na zdjęciu, ale w realu chyba nie było, nie pamiętam ;]

Rysuję teraz też coś dla kogoś ale chyba nie będę mogła tu pokazać, w miedzyczasie mam w planach Deana Winchestera bądź jego samochód, albo jakiegoś innego kota, czyli to co lubię :)

niedziela, 30 marca 2014

Biały koń - wiatr we włosach :)

Witam,
długo to trwało ale pojawia się dziś nowa praca, 
jest duża - 60cmx43cm, wykonana w głównie farbką akrylową czarną i ołówkami różnej miękkości na brystolu, taka technika w sumie bardzo mi pasuje, daje o wiele głębszy kontrast niż sam ołówek, z tym, że trzeba się namachać żeby wyszły różne odcienie szarości i czerni.

Efekt jest taki:
Inspirowałam się poniższym zdjęciem, które mnie zachwyciło :)
http://republika.pl/blog_sj_3534595/5609507/tr/48.jpg
 Dodam, że praca może być na sprzedaż i tak nie mam gdzie tego wieszać.

Zbliża się powoli urlop, więc mam nadzieję nadrobić trochę rysunki/malunki, zaczęłam dziś kotka, ale dawno nie rysowałam żadnego "ludzia", zobaczymy :)

Dziękuję za odwiedziny i cierpliwość do mnie :)

czwartek, 30 stycznia 2014

Wilczek

Na formacie A4 tak "na szybko", czyli jakieś kilkanaście godzin, nie jest to arcydzieło, nawet troszkę mało realistyczny, bardziej może nawet bajkowy, ale zawsze to jakiś nowy twór :)
Muszę działać żeby nie zapomnieć jak się rysuje ;p
Materiały: tym razem same ołówki, mechaniczny 0.5mm b i tradycyjne od hb do b8, no i gumka niezbędna.
Zdjęcie z neta i tak rysunek  mało przypomina tamto zdj. dlatego nawet nie szukam ;p

Dla tych co pytają zawsze o sierść:
- rysuję włosek po włosku, długą sierść - zaginając lekko kreskę w łuk, krótką sierść - rysując jak płotek - coś takiego \ / \ / \ / \ /
- sierść nakładam warstwami czyli kreskuję kawałek a potem jeszcze raz jakby uzupełniam luki, w przypadku ciemnej sierści warstwy sierści trzeba nakładać kilkakrotnie
- jasną sierść najlepiej rysować cienkim ołówkiem twardym, czyli np. hb, mechanicznym 0.5mm lub 0.3mm (tego ostatniego nie używam)
- jeśli chodzi o białe wąsy, bo dla niektórych to niepojęte jak białe wąsy mogą wyjść na ciemnym rysunku ;p - najpierw obrysowuję kształt wąsa, potem wszystko wypełniam naokoło, a środek tylko poprawiam gumką, niestety pracochłonne ale to chyba jedyny sposób na naprawdę jasne wąsy ;)

Mam nadzieję, że komuś trochę to pomoże, idę szukać nowego zdj. do rysunku ;]

niedziela, 19 stycznia 2014

Audi na tle gór i chmur - już jest ;)

Skończyłam, skończyłam ;]
Tym razem duży format ok 60cmx40cm, fajnie mi się rysowało, chyba mi się spodobało i jeszcze niejedne autko pewnie się tu znajdzie, mam tylko nadzieję, że nabiorę w tym większej wprawy, bo to zupełnie inna technika rysowania niż sierść zwierzaków ;]
Próbowałam dziś porobić zdjęcia i jak zwykle do chrzanu mi to wychodziło, to chyba wyszło ok, chociaż patrzę, że jutro postaram się jeszcze podkręcić kontrast w samy samochodzie, bo razi w oczy ;p
Materiały: ołówki i czarna farbka

Mam na "wykończeniu" portrecik wilka na a4, niedługo wrzucę i biorę się za Impalę z "Supernatural" chyba ;]
Dzięki za odwiedziny, komentarze, cierpliwość i wyrozumiałość ;]
Link do zdjęcia, na podst. którego rysowałam:
https://lh3.googleusercontent.com/-nDl0luuxyyY/TvyovqDgDCI/AAAAAAAADhU/h6c2b8xxaA8/s1680/1.jpg

poniedziałek, 6 stycznia 2014

W trakcie realizacji...

Hej,
nie mam jeszcze nowej pracy, znów długo czekacie, ale mam już kawałek kolejnej...
Coś mnie naszło na samochody i duże formaty, chwyciłam za brystol, połówkę właściwie, nie wiem ile ma dokładnie, później zmierzę, znalazłam fajne zdjęcie Audi i tak zamarzył mi się taki obrazek, że zabrałam się jak najszybciej do roboty.
Najpierw mnóstwo babrania z chmurami, potem z tym podłożem "w ruchu" było dziubania aż wreszcie zaczęłam szczegóły szczególiki... masakra ile dłubania przy tym ;p ale jakie to uspakajające, siedziałam dziś od południa do godz. 22:30 i żal mi było kończyć ;p
Wrzucam dotychczasowe efekty, na razie mi się podoba, zobaczymy jaki będzie całokształt ;]
Dziękuję za uwagę i cierpliwość, życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;]

a sobie więcej cierpliwości i zaangażowania w rysunku ;]