sobota, 1 września 2012

Szybki kot

Ogarnęłam się w końcu  i mając kawałek czasu, chwyciłam za pierwsze lepsze narzędzie biurowe, czyli długopis oraz kartkę do drukarki i prowizorycznie piostanowiłam coś namazać...
Co tu narysować na szybko i żeby było łatwo?
Kto mnie mnie zna, wie, że okazał się być tym kot ;]
Także w jakieś 2,5-3godzinki powstała głowa kota, to chyba mój rekord czasowy i pierwszy raz długopisem, dlatego może wydawać się trochę śmieszny, ale kociak jest, a ręka sobie poćwiczyła :)
czarny długopis, kartka A4, ok.3h

29 komentarzy:

  1. Uch, ja długopisem nie umiem się posługiwać.
    A kot niezwykle anatomicznie i proporcjonalnie poprawny - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny *.* Naprawdę strasznie mi się podoba :) Ja takiego kotka nigdy bym nie nabazgrała w 3h i to jeszcze długopisem! :> Efekt jest super! :) Zazdroszczę talentu ;) Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  3. super kot:D kojarzę Cię z digarta, jesteś cudowna! świetne rysunki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham koty *.* ten jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prawdziwy talent,przeglądam inne Twoje prace i jestem pod ogromnym wrażeniem jak można narysować kogoś tak pięknie i tak podobnie do oryginału!!! Niektóre Twoje prace wyglądają jak zdjęcia. A kotek świetny :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  6. Mam do ciebie małą prośbę czy mogłabyś mi napisać rodzaje ołówków i napisać do czego są najlepsze. np:
    Ołówek ... najlepszy jest do sierści psa.

    A oto mój email: anita.jarosz@gmail.com

    PS: Kotek świetny, brak słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja sierść lubię rysować automatycznymi ołówkami, a ołówki mam wszystkie z grupy b, parę hb, jeden h no i parę automatów z wkładami pół milimetrowymi b lub hb

      Usuń
    2. Bardo Ci dziękuję. Bo nie wiedziałam jakie mam kupić.

      Usuń
  7. Ojej, trafiłam tu przypadkiem i co zobaczyłam! Twoje prace są niesamowite, bardzo realistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie :-)

    Mam do Ciebie pytanko co najlepiej się rysuję (chodzi o cienie lub sierść itp.) ołówkiem H, HB, 2B i automatycznym ołówkiem HB????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie odkryłam, że sierść można rysować też długopisem ;) generalnie najlepiej rysować automatem, a czy hb czy B to zależy czy chcesz ciemniejszą czy jaśniejszą sierść

      Usuń
  9. Lubię rysować długopisem, ale jest to ryzykowna praca ponieważ jak się pomylę to nie ma już odwrotu, a zamazać korektorem nie za bardzo, bo wygląda brzydko :)

    ZAPRASZAM SERDECZNIE NA: http://filofuny-moda.blogspot.com/ TAM MOŻNA ZNALEŹĆ MOJE RĘKODZIEŁA, A OD 6 WRZEŚNIE ZMIENIĘ ADRES MOJEGO BLOGA NA: http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, dlatego byłam z siebie dumna, że udało mi się coś narysować bez żadnego wycierania ;)

      Usuń
  10. Podziwiam za odwagę, sama rzadko łapię za długopis. I oczywiście piękna praca, wreszcie się doczekałam kolejnego posta ^^

    http://zadrzwiamimary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wywaliło mi komentarz, więc piszę jeszcze raz.
    Podziwiam Twoje wspaniałe zdolności i mistrzostwo, zwłaszcza, że nauczyłaś się tego sama. Ja też jestem samoukiem i przy okazji wyrażania zachwytu, chciałem podziękować za inspirację do stworzenia mojego bloga. To odwiedzając Twój blog podjąłem decyzję, że także użyję Bloggera.
    Jeżeli lubisz humor rysunkowy, to zapraszam Cię na: www.humoryski.pl
    Coraz większej radości z rysowania,
    Jędrzej

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie, mam pytako... chodzi mi o tło w twoich wczesniejszych pracach, czego używasz ze wychodzi idealne nie widac pociągnięć ołówka, ja swoje próbowalam rozcierac tymi patyczkami ale mimo wszystko widac kreski :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim to powiem, ze jesteś mistrzem. Praca pomimo, ze może dla ciebie szybka i łatwa to z perspektywy naprawdę świetna. Patrząc na resztę jestem pełna podziwu i mam nadzieje, ze tez tak kiedyś kończę.

    Pozdrawiam:) zulaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj,

    spędziłam tutaj trochę czasu, hah musiałam przejrzeć wszystkie Twoje rysunki, są rewelacyjne, naprawdę (dawno już nie miałam tyle powodów do uśmiechu)

    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję i podziwiam już od dłuższego czasu. Teraz oficjalnie nawet :) Twoje prace są dla mnie natchnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. słodziusi. masz talent. mega <3

    OdpowiedzUsuń
  17. super kot. jak go zobaczyłam od razu zaczęłam takiego malować

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie, czy tego kota malowałaś z pamięci? A tak w ogóle to świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska