czwartek, 4 listopada 2010

Psy, koty, koteczki...

Przeszukałam mój folder z rękoczynami i znalazłam jeszcze parę słodkich stworzeń. Mówiłam już, że kocham koty? Pewnie nie raz ;p konie też, zwłaszcza te białe, no i psy oczywiście. Jeśli ktoś dzieli moje zamiłowanie to zapraszam do oglądania, a także komentowania :) Portrety kolejnych ludzi będą następnym razem :)
Z tego kociaka jestem bardzo zadowolona, czyż nie jest śliczny? poprawiłabym jeszcze parę szczegółów ale już mi się nie chce ;p ołówki, A4

Ten dziki kociak, to z kolei bardzo stara praca, jedna z moich pierwszych, chyba widać pewną różnicę ;p


Rysunek psa rasy husky, mojej ulubionej, powyżej rysowany był na zamówienie, poproszę więcej takich zamówień :)

Ten po lewej był jakiś przyćpany, no cóż, bywa ;p

Zapraszam do komentowania, może jakieś rady, wskazówki, opinie?
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. pierwszy kotek - duze WOW !

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, to najnowszy, bardziej wyćwiczony ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ; P.
    zakochałam się w tych obrazach, a najbardziej mnie zauroczył obraz tej dziewczyny, czyli portret pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Po prostu rewelacyjne. :) Strasznie mi się podoba jak rysujesz sierść, ja tak nie umiem. Wielki WOW dla Twoich rysunków. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunki naprawdę bomba ;] tylko mam pytanie jak rysujesz sierść ? ;p bo wychodzi mega

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ty sie tego nauczyłaś??

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne sa te rysunki;) podziwiam wszystkie;d gratuluje talentu;>

    OdpowiedzUsuń
  8. rysunki super!!!! zazdroszcze ci talentu

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam..twoje rysunki mnie powalaja ..ale ty już nie raz.. znaczy..Przepraszam pani :D ..to słyszała.. ;) ja też rysuję..mam 13 lat... no..ale oczywiście nei są tak super.. jak te... mam nadzieję,że kiedyś też tak bd malował.. jestem chłopakiem.. więc.. co wynika z opinii i krytyki innych,,nie mam talentu,bo jestem chłopakiem '' (xD) ale ja w to nei wierze... Mam nadzieję,żę kiedyś podam linki do moich prac.. :) Piękne rysunki,pozdrawiam chomikxd3.

    OdpowiedzUsuń
  10. szacun też rysuje i bardzo trudno mi narysować wogóle jakiekolwiek zwierze

    OdpowiedzUsuń
  11. Może spróbuj kiedyś narysować mange to takie troche z innej beczki <('')

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz mega talent. Może zaniedługo Da Vinci będzie ci bił pokłony. Plose cb spróbuj narysować psa rasy shiba inu to jest jedna z moich ulubionych ras. Ogólnie interesuje się psami tak jakbyś chciała dowiedzieć się coś o husky to służę pomocą. Zdjęcia będą na google także jakbyś miała czas to barrrrrrrrrrrdzo cię proszę.
    Pozdrawiam Weronika 12 lat

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne Rysuneczki :)
    Jeśli byś mogła odpisz mi na GG - 48344618 . Podała bym Ci zdjęcie mojego Kotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Poprawka 43344618

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska