poniedziałek, 10 czerwca 2013

Weekend w Barcelonie

Jestem już w Polsce, 3 dni w Barcelonie zleciały piorunem, coś fantastycznego :)
Przygoda z samolotem i pierwsze startowanie, na początku przyprawiło mnie o wariacki chichot i łomotanie serca, ale potem już było tylko lepiej, cudowne widoki, a z powrotem siedziałam już przy oknie ;p
Nałaziłam się masakrycznie zdarłam buty i nogi, a dziś tak bolą mięśnie, że ledwo łażę ;p Ale warto było!
Piękne widoki, piękne zabytki, piękne uliczki, piękni hiszpanie, z tym, że chyba co drugi z chłopakiem ;p
Pyszna pealla (choć trochę przesolona), tortilla, churros, choć i zdarzyło się zahaczyć o Mcdonalda o 22. ;p
Ostatnia noc spędzona na lotnisku, masakra, samolot o 6.rano, u nich słońce wstaje o 6:10 a nas? cholera przed 4 już jest widno ;p



















Muszę tam kiedyś wrócić ;]
Urlop trwa więc pewnie coś narysuję, nareszcie ;]

16 komentarzy:

  1. Ach, zazdroszczę. ;-) Moim jednym z największych marzeń od dwóch lat jest znów gdzieś polecieć, najlepiej - do Rzymu. <3

    Nie no, szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Rzymu też bym chciała ;] samolot jest jednak całkiem fajny i te widoki...

      Usuń
  2. Dłuższy wyjazd do Barcelony, to moje marzenie, które zakiełkowało w serduchu przez książki Zafona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, szczególnie te z samolotu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia i tak ni pokazują tego co naprawdę się wtedy widzi i czuje;]

      Usuń
  4. Przecudne zdjęcia. Byłam w Hiszpanii ok. 8 lat temu, ale wtedy musiałam się busem tłuc:D Masakra tak długo! W Barcelonie mieliśmy wycieczkę, a Sagrada Família jeszcze nawet tych górnych wieżyczek nie miała. Trochę się pozmieniało.pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samolotem trwało to 2.5godz. nie chcę nawet pytać ile busem ;p

      Usuń
    2. nawet mi się tego nie chce przypominać...jechaliśmy całą noc i prawie cały dzień:D

      Usuń
  5. Zazdroszczę, nigdy nie byłam w Hiszpanii. W ogóle rzadko mam okazję być za granicą i tak mnie fascynują inne kraje. A Ty zrobiłaś piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie blog super!!! ;) Szkoda tylko, że takżadko wrzucasz nowe prace ale wiem że nie rysuje się zbyt szybko tak pięknych prac jak twoje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jestem ciągle zła na siebie za to... za tą ślamazarność,dziubanie szczególików, dziękuję ;]

      Usuń
  7. Fajne zdj. :) Myślę, że ciekawie spędzałaś tam czas xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tam byłem na tych wakacjach ;) piękne miasto :D

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska