czwartek, 13 stycznia 2011

Husky w ołówku

Husky, to najpiękniejsze psy na świecie w mojej skromnej opinii, są również silne i bardzo wytrzymałe, stworzone są do ruchu, moim marzeniem jest mieć kiedyś właśnie takiego psa :)
Nic więc dziwnego, że zdarzyło mi się go rysować kilka razy :)

Najnowszy rysunek wygląda właśnie tak, chyba wyszedł mi nieźle :), 
ołówki tradycyjne b2-8, automat. 0,5mm hb i b na A4
Dziękuję tribandejoyce za użyczenie zdjęcia
http://tribandejoyce.deviantart.com/art/Phoenix-189605333

Starsze rysunki psów tej rasy:
Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. dziewcze me :) rysunki na kolano powalają :) a husky przypomina mi Anouk'a Cinka- eh to był niesamowity zwierzak :)
    więc życzę i Tobie ( i sobie) przyjaciela takiego :) mam nadzieje, że gdy już się ustatkuje właśnie takie czworonogi będą dreptać w okół mej sztalugi :) i oby nie jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas na rysunek z modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. Jestem pod dużym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde fantastyczne rysunki. Świetnie wykonujesz futerko zwierząt. Najbardziej podobają mi się koty jako, że to moje ulubione zwierzęta. Jestem pod dużym wrażeniu i zazdroszcze talentu. Też interesuje się rysowaniem lecz nie robię tego jeszcze tak dobrze jak ty .:) www.pencil-and-white-paper.blogspot.com jakbyś kiedyś chciała obejrzeć moje prace. Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rysujesz. Po prostu świetnie. Zachęciłaś mnie do ćwiczeń. Mam małą prośbę narysuj kilka psów ras Cavailer King Charles Spaniel i Papillon. Super blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki wielkie :) zobaczę co da się zrobić z tymi psami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. One są cudowne! Uwielbiam psy husky, na twoich rysunkach wyglądają przepięknie. Już chyba godzinę oglądam twoje rysunki i nie mogę oderwać od nich oczu. Mam nadzieję, że ja też tak kiedyś będę rysowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję :) i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie wiem, nie mam pojęcia jak to robię ale ciągle się na ciebie "napotykam", oczywiście wszystkie rysunki są świetne, ale to już dużo razy pisałam, pozdrawiam i dodaje się do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam husy'ego ale ten mi się jeszcze bardziej podoba niż moja neli ^^ pozrawiam i trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  11. ile kosztuje taki rysunek na zamówienie? Bo są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję, tuż obok jest cennik ale powiem ci ;p A4 50 zł, a3 90 zł razem z kosztem przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam że ci zawracam głowę, ale zamieściła byś tu rysunek chomiczka?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudowne tez interesuje się szkicowanie ale dopiero od niedawna. Mam nadzieje, że wkrótce moje rysunki bedą tak piekne jak twoje...;) Bo twoje są prześliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Plis narysuj kota na parapecie przy oknie. Takie małe pytanko ile lat już rysujesz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysuję od grudnia 2009 ;] a co z tym kotem? jakiś specjalne ma znaczenie?

      Usuń
  16. Znaczy moja koleżanka ma urodziny i bardzo uwielbia koty. Mówiła że jak znajde strone gdzie można by było coś takiego kupić to bardzo by chciała

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten pierwszy rysunek troche wygląda jak malamut bo husky mają mniej sierści ale tak ogulnie to bosko

    OdpowiedzUsuń
  18. Które ołówki polecasz najbardziej do rysowania. Ja niedawno dopiero zaczęłam rysować ale żeby ci dorównać muszę duuuuuużo ćwiczyć. Jakie zwierze rysowało ci się najłatwiej bo własinie postanowiłam narysować psa i niewiem czy to zadanie mnie nie przerośnie. Polecam książkę G. Keck pt. ,,zwierzęta warsztaty rusunkowe'' chociaż ty już chyba dorównałaś samemu autorowi.

    OdpowiedzUsuń
  19. na jakiej stronie zakładałaś tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  20. ty masz OGROMNY talent POTĘŻNY haha brak słów nigdy nie przestawaj rysować uważam że wysoko zajdziesz hyh już zaszłaś słowo TITOLEC zostanie w moim móż=zgu na wiele wiele lat :** kocham twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚLICZNIE !!! I Pani sama się uczy ?! Piękne prace : ) Nigdy nie przestawaj rysować ,bo masz ogromny talent !Ja mam 11lat i też zajmuję się szkicowaniem : ) A i mam jedno małe pytanko : ) jakich ołówków użyłaś do narysowania kotka ?
    Pozdrawiam : ) KOCHAM TWOJE PRACE I ZAZDROSZCZĘ CI ICH !

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne ! Ja akurat mam psa Husky, ale szczeniaka, i jest IDENTYCZNY ! Jeszcze raz - Piękne rysunki !

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska