czwartek, 14 października 2010

Rysunki zwierząt - od tego zaczynałam :)

Dziś na tapetę trafią moje ulubione zwierzaki, czyli koty, psy i konie :) Na początku rysowałam tylko zwierzaki, kiedy uznałam, że w miarę je umiem, dopiero zabrałam się za ludzi, wg mnie ludzie o niebo trudniejsi niż futrzaki ;p

Na początek praca, do której mam duży sentyment, gdyż uwielbiam tą rasę (husky, jeśli nie widać ;p) i strasznie mnie boli gdy ktoś znęca się nad zwierzętami :( 
dane techniczne: to jeśli dobrze pamiętam ołówki b2-8 i mój pierwszy automatyczny 0,5mm hb, format A4

Z kolei konik poniżej to już bardzo stara praca, chyba mój drugi koń w życiu, dlatego przepraszam za ewentualne błędy anatomiczne :) ołówki, tradycyjnie już :)

Na koniec, na deser został koteczek, też jeden z pierwszych, jeszcze trochę mało realistyczny :) 

Tak więc dzisiaj było parę zwierzaków, jutro mogą być różności, albo może prace wykonane pastelami, znów jeszcze tego nie wiem, pozdrawiam i wielkie dzięki za odwiedziny :)

42 komentarze:

  1. Witaj :)...Dziewczyno, Twój talent powala na kolana! Portrety ludzi są niesamowite ,prawie zdjęcia ...ale ten haski ... no nie, te oczy patrzą jak u żywego psa ...Życzę Ci "wypłynięcia na szerokie wody" ...trzymam kciuki ... i rysuj dalej takie cuda :)
    Pozdrawiam Ewa [ vitaliowa Mamutka ;)]

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje pierwsze prace, a takie dobre! Portrety ludzi są jak odbicia w lustrze, zazdroszczę talentu. Też rysuję, ale niestety takiego daru nie dostała. Powodzenia!
    Shirayuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję baaardzo :) Shirayuki, poćwicz a zobaczysz, że umiesz, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita dziewczyno!!!! Jak Ty to robisz?? rewelka!dodaje Twój blog na FB może znajdzie się jakiś łowca talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz niesamowity talent :) od czego polecałabyś zacząć przygodę z rysunkiem dla całkowitego początkującego ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :) hm nie wiem, nie uczyłam się w szkole, sama do wszystkiego doszłam, więc ciężko mi powiedzieć, na początek pewnie najważniejszy jest szkic i trenowanie proporcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odp, pozostaje byc cierpliwym i ćwiczyc, ćwiczyc i jeszcze raz ćwiczyć ;p zdecydowanie Twoje prace sa dla mnie ogromną motywacją ;) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo za uznanie, wiadomo, że praktyka czyni mistrza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczynoo masz ogromny talent !!
    twoje prace są wspaniałe !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim artystycznym marzeniem jest w przyszłosci rysować tak jak TY.!!! Podziwiam Cię.!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet nie wiesz jak ja cię podziwiam
    mam 12 lat i też rysuję wzoruje się na twoich wspaniałych pracach

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to mówią stara ale jara xD Ja też mam 12 lat. Wzorując się na twoich portretach rysuję i rysuję. Mam nadzieję że w tym wieku dojdę do perfekcji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że trzeba zaczynać od wczesnych last... Jestem dwa razy młodsza od ciebie i nawet nieźle mi idzie z cieniem. Muszę jeszcze potrenować sierść, bo straszna mi wychodzi, a potem zabieram się za ludzi i włosy (moje dotychczasowe to śmiech na sali). A ty rysuj dalej bo jesteś świetna, mam nadzieję, że dojdę do takiego poziomu jak ty... Pozdrawiam ;)
    Julanta

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś starsza i wiadomo że ładnie malujesz bo masz to w praktyce. Oczywiście, że też bym chciała tak malować,bo nie ma lepszych obrazów od twoich.Ja maluje 78 % gorzej od ciebie. Chciała bym się nauczyć malować cienie na rysunkach a najbardziej na postaciach bo nie umiem! Jestem fanką twoich rysunków !
    Pozdrawiam M@ni@ $

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to wszystko piekne :)
    ja dopiero sie ucze rysowac, ale to jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  17. super bardzo piękne rysunki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też niby rysuje . ;) . ale z pamieci bym nie potrafiła takiego kotka czy konia narysować chyba że z jakiegoś zdj i to takiego w którym nie ma zbyt dużo szczegulików bo bym sie pogubiła .. -.- . Mam 14 lat i uczę się ciągle . w nocy w dzień... nie zbyt mi to wychodzi coś jest krzywo coś nie tak ... ;/ . Cały czas wolny od szkoły spędziłam w łożku z muzyką i zapasem tymbarków na rysowaniu . Jednak bardziej skupiłam sie na takich bzdetach jak graffiti itp ... pare szkiców próbwałam ale jakoś mi nie wyszło . Moze jedno kotek jedne ze zdj z internetu .. Jakoś mi sie spodobał więc dodałam go na photobloga .. xd . jednak ... -.- . i tak mi sie nie podoba . chce rysowac tak jak ty !
    ile czasu juz rysujesz ? ;)

    Szokolajte <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli potrenowła byś troche to zobaczysz że efekt będzie coraz leprzy
      Zaufaj

      Usuń
  19. ty to masz niesamowity talent tez bym taki chciała mieć cwicze i ćwicze i nic mi zbytnio niewychodzi życze powodzenia i sukcesów mam nadzieje że tez kiedys dojde to takiej perfekcji
    (karolina 12lat)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prace, naprawdę masz talent. Ja też rysuję, jestem w 3 klasie gimnazjum i dalej zamierzam iść do Plastyka.
    Mogę zapytać skąd bierzesz inspiracje ? Sama tak siadasz i tworzysz czy ze zdjęć ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój talent jest nadzwyczajny. Tak sobie oglądam twoje cuda i nie moge uwierzyć w to co widzę. Mam dla Ciebie radę : nigdy nie rezygnuj z rysowania , tak przypuszczam ,że to twoje przeznaczenie.


    Dominik Wasilewski 12 lat

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć!
    Super rysunki!Sama rysujesz?Ja rysuję ale tak pięknie mi nie wychodzą!
    To wygląda jak prawdziwe!Niesamowite!Dodam twój link na mego bloga!
    Muszę napisać o tobie!Rysuj tak dalej!Mam nadzieję, że ja kiedyś też tak pięknie narysuję.Nie mogę wyjść z podziwu!Jak tam ktoś pisał haski patrzy na mnie jak żywy. Jest piękny i słodki!
    Życzę ci sukcesów w rysowaniu i żebyś jeszcze piękniej rysowała!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym dojść do takiej perfekcji jak ty.
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej :) ja jestem starsza od ciebie, ale wcale nie uważam, że jest za późno na pasję i na rozwinięcie jej :) Twoje prace są "żywe" i zachwycają :) Mam pytanie, czy rysujesz zawsze na białym papierze i czy światło u ciebie to po prostu biała nie zarysowana kartka? czy może dajesz światło np: kredą? pozdrawiam (Emanuela)

    OdpowiedzUsuń
  25. Normalne to to nie jest że masz aż taki talent Bożę jak ja Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bożeeee , dziewczyno masz mega wielki talent !

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś zajebista!!! Ja też troche szkicuje ale nie tak jak ty!!! Zajebiście to robisz..

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś wspaniała! Ja mam 13 lat i rysuję od dawna, ale do takiej perfekcji to mi jeszcze daleko. Również uczę się sama. Cienie to mi jeszcze jako tako wychodzą, ale jeśli chodzi o anatomię i sierść czy włosy to totalna porażka.Z pamięci rysować to praktycznie nic mi nie wychodzi. Wszyscy moi znajomi wychwalają te nędzne rysuneczki, a ja jak zobaczyłam twoje prace to oniemiałam.Też chciałabym mieć taki talent. Gratuluję :)
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  29. Super rysunki, też rysuje prawie jak ty najgorzej do mi wychodzi buzia ale ćwicze. Rodzina chce żebym poszła do liceum plastycznego ;p oczywiście sie tu niewychwalam ale t na serio twoje prace są super. Ile masz lat bo ja mam 14.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam 13 lat i na razie dobrze mi tylko idzie cieniowanie twarzy. Najgorzej mi wychodzą włosy i sierść nie potrafię po prostu tego robić. Martwi mnie też to, że nie mam dostępu do innego rodzaju ołówków, bo mam tylko HB, H i 2B, a w okolicznych sklepach nie ma żadnych innych. Najlepiej rysuje mi się 2B bo jest miękki i zostawia ciemniejsze kreski, a HB lub H rysuję szkice. Mam dokładnie to samo co Karola. Moja mama i znajomi wychwalają moje prace, ale jak je porównam z twoimi lub jakimiś innymi z internetu to chce mi się płakać. W skali od jednego do dziesięciu Twoje rysunki oceniam na 10, a moje może na marne 3. Ale nie będę się poddawać i postaram się ćwiczyć i być może dojdę do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam szczególnie dziewczyny na mojego bloga o modzie i nie tylko: filofuny-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam na http://titolec87.deviantart.com/gallery/#/d39k9f2 i widzę, że jesteś znana nawet za granicą o ile się nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rysunki są świetne...
    Rysuję na co dzień,jestem w szkole plastycznej i te rysunki po za małymi uchybieniami są doskonałe

    OdpowiedzUsuń
  34. hej ja dopiero ucze się szkicować ale twoje prace powalają na kolana

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie śliiczne:D Nie no te rysunki to wyglądają jakbyś je wydrukowała... Najładniejsze Ci wychodzą... trudny wybór, wszystkie Twoje rysunki są przepiękne:DD Czekam na następne:D Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietnie rysujesz ja dopiero się uczę i moje pierwsze prace są miliony razy gorsze od twoich. Też che tak rysować

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam 11 lat. I bym chciala rysowac jak Ty. Choć... Nawet mi to wychodzi.; ). (oczywiscie to zdanie moich bliskich... ;p ) A więc do rzeczy mogłabyś wytłumaczyć jak rsujesz te zwierzaki. Serdecznie prooszę. : )

    OdpowiedzUsuń

Doggy

Doggy
Titolec J.Majewska